miercuri, 24 iunie 2009

Inginerii financiare

Este tare de kko madam Ridzi asta si...evident si ceilalti pe langa ea...cu nuantarea ca duduia asta cred ca este cea mai proasta dintre ei, findca a fost prinsa. Deci nu ma mai mira nimic. Sigur ca s-a deliberat o juma' de zi ca sa se faca sau sa nu se faca vreo comisie sau vreun comitet care s-o caute de oua, sigur ca ai ei - Boc & Cia - o considera nevinovata si de aici trag concluzia ca deja verdictul de nevinovatie este pus....e ca la noi in ultimii 20 de ani. Asadar, nu se va intampla nimic. Ce sa o mai dam de gard, ca ii doare fix in kuar de noi... Parca aud o zdreantza intrebandu-ma: "si care e problema ta?"
Cum am mai spus, astept sa vad ce se va intampla in noiembrie sau decembrie, - atunci voi fi in voiaj - si daca vor cadea lucrurile cum cred eu ca vor cadea, zic eu ca nu ma mai intorc in tara. M-am saturat frate. Am tot asteptat douaj' de ani sa se schimbe ceva, dar sigur Romania nu se vindeca, asa ca macar imi iau jucariile si ii las in pace. Cam atat pentru azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu